10 تبلت برتـر آگوست 2011
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ تفریحی JIMBO خوش آمدید.


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 323
بازدید کل : 240921
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

JIMBO
به blog JIMBO خوش آمدید.
چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : JIMBO
 
iPad 2

نسخه دو آی‌پد  33 درصد باریک‌تر و 15 درصد سبک‌تر از آی‌پد یک است. پردازنده آن دوهسته‌ای A5، سیستم‌عامل iOS و سرعتش 9 برابر شده است. یکی از تفاوت‌های آی‌پد 2، کاور هوشمند آن است. عملکرد این کاور بسیار جالب است. با باز کردن کاور هوشمند، آی‌پد بیدار و با بستن آن خاموش می‌شود. حتی می‌توان از آن به عنوان پایه برای تماشای فیلم، بازی و وب‌گردی استفاده کرد. این کاور در 10 رنگ بسیار زیبا وجود دارد که مناسب هر نوع سلیقه‌ای است.






 
Asus Eee Pad Transformer

تبلت 10 اینچ ایسوس صفحه‌نمایش بسیار باکیفیت و شفافی دارد. این محصول دو منبع انرژی دارد یکی در خود تبلت و دیگری در صفحه‌کلید کار گذاشته شده‌اند. میزان شارژدهی آنها با هم حدود 16 ساعت استفاده ‌را پاسخ‌گوست. پردازنده Tegra 2، قابلیت پخش تصاویر HD، فیلم‌برداری با کیفیت 720p و نسخه Honeycomb سیستم‌عامل آندروید از جمله مشخصه‌های Transformer هستند.






 
Samsung Galaxy tab 10.1

Galaxy Tab 10.1 سومین تبلت مجهز به Android Honeycomb  است که ضخامت فوق العاده 0.33  اینچی آن را از سایر رقبا جدا می‌کند. این تبلت از مشخصه‌هایی چون پرداز نده دو هسته ای NVIDIA Tegra 2 ، 32 گیگابایت حافظه داخلی ، 1GB حافظه RAM ، وامکان به روز رسانی به Android 3.1 برخوردار است. دو اسپیکر ؛ دوربین سه مگاپیکسلی ، صفحه‌نمایش 10.1 اینچی نیز از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری این تبلت است.






 
 BlackBerry PlayBook

PlayBook حدود 400 گرم  وزن دارد و نمایشگر آن 7 اینچ چندلمسی با كيفيت 600 ×1024 پيكسل است. کوچک بودن اندازه تبلت، حمل و در دست گرفتن آن را برای کاربر ساده می‌کند. این دستگاه با داشتن پردازنده Dual-core يك گيگاهرتز و يك گيگابايت RAM، توان محاسباتی بالایی دارد و مي‌تواند با قدرت يك اسب بخار چندكار هم‌زمان را به خوبی اجرا کند.






 
Motorola Xoom

Xoom نخستین تبلتی است که نسخه 3 آندروید یعنی Honeycomb (شانه عسل) را دارد. اندازه صفحه‌نمایش آن 10/1 اینچ و کیفیت آن 1280 × 800 پیکسل با وضوح WXGA است. پورت میکرو USB و میکرو HDMI از جمله اتصالات این دستگاه هستند. در بالا نیز ورودی کارت حافظه microSD و سیم‌کارت 4G قرار دارند.






 
Acer Iconia Tab A500

A500 ایسر تبلتی مبتنی بر آندروید است. اما مشخصات و امکانات خاصی ندارد که نتوان از آن چشم پوشید. سطح شیشه‌ای صاف، بدنه آلومینیومی براق و نمایشگر باکیفیت از جمله مشخصات ظاهری این محصول هستند. پردازنده آن Nvidia Tegra 2 و سیستم‌عاملش نسخه 3/1 Honeycomb آندروید است. باتری این محصول حدود 10 ساعت استفاده را پاسخ‌گوست. از جمله اتصالات آن نیز می‌توان به پورت USB اشاره کرد.






 
HP Touchpad

آغازی جدید برای HP در دنیای تبلت‌ها که البته شروع فوق العاده ای به نظر نمی‌رسد. این تبلت با صفحه‌نمایشی 9.7 اینچی ، پردازنده دو هسته ای با قدرت پردازشی 1.2 گیگاهرتز در هر هسته و در دو نسخه 16 یا 32 گیگابایتی عرضه می‌شود. از قابلیت‌های خیره کننده آن می‌توان به امکان شارژ بی سیم با بهره گیری از فناوری TouchStone اشاره کرد.این تبلت از سیستم عامل WebOS استفاده می‌کند اما پشتیبانی نرم افزاری سوال برانگیز و نبود نرم افزارهای اصلی می‌تواند تا حد زیادی تجربه کاربران از کار با TouchPad را زیر سوال ببرد.






 
Samsung Galaxy Tab

Tab بسیار سبک‌تر از آی‌پد است و راحت‌تر در دست می‌نشیند. صفحه‌نمایش 7 اینچ آن TFT چندلمسی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ و کیفیت  WVGAو سیستم‌عاملش نسخه 2/2 آندروید (Froyo) است. پردازنده یک گیگاهرتز، 512 مگابایت حافظه RAM، دوربین 2/3 مگاپیکسل با فوکوس خودکار، فلاش LED و قابلیت ضبط تصویر و 16 گیگابایت حافظه داخلی از جمله مشخصه‌های این تبلت هستند.






 
Advent Vega

تبلت 10 اینچ Vega نیز به دلیل قابلیت‌های خوبی که دارد در ردیف بهترین تبلت‌ها قرار گرفته است. کیفیت صفحه‌نمایش عالیست و از جمله امکاناتش می‌توان به سیستم‌عامل آندروید – نسخه Froyo 2.2  - پردازنده دوهسته‌ای و یک گیگاهرتز NVIDIA Tegra و ورودی کارت حافظه microSD  - حداکثر 4 گیگابایت - اشاره کرد. مودم 3G، ورودی سیم‌کارت و GPS  ندارد.






 
Archos 70

Archos 70 یکی از تبلت‌های آندرویدی موجود در بازار است و قیمت مناسبی دارد. البته امکاناتی همچون مودم 3G یا GPS ندارد و نسخه 2/1  آندروید را دارد اما در عوض کیفیت و وضوح صفحه‌نمایش 7 اینچ آن عالیست. کاربر می‌تواند فیلم و ویدئوها را با کیفیت بالا در این تبلت تماشا کند. البته وجود پورت HDMI نیز در این امر بی‌تاثیر نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب